"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, April 9, 2014

Wordless Wednesday : Harimau bintang... =.=




Lokasi : Sama macam dkt sini tapi berbeza...

20 comments:

Falsya said...

Aauummmmm..ehh nape pelik nau bunyik..mcm lain jer..larikkkk.,;)

Gieyana said...

Falysa

Hahaha...aummmmm...nsib baik bkn mlm jumaat..:)

Nad MamaZN said...

comeynya ummi ngan baby :)
mana nureen? ;)

Rizziela said...

mak anak sama cantik

wantie said...

harimau bintang sedang dukung anak yang shomel lettey...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ni nk ceta psl baju hg ka weh?
harimau bintang..haha..

pegi gk photoshoot kt bunga2 sakura tu noh..tp tk brapa nmpk la kan, sbb byk gugur

lieyalatif said...

harimau bintang gojesssss sgt nih!!!

Chekgu Azrine said...

Suka sgt seluar gee...hehe..smpt lg tuh

Aty_Fared said...

ko cantik..back ground cantik..outfit cantik..anak comel..perfect..!! :)

Gieyana said...

Aty Fared

Tq beb..pinjaman dr Nya jer ni..:)

Daddy Ziyyad said...

esok posing baju rimau belang pulak ya..:P

- dieyana - said...

cantik baju! beli kat mana? hihihi

Fiza Rahman said...

Sama² comel...aauummmmm...

fazilzura said...

aummmmmmmmmmmmmmm

time ni bunge dh banyak layu2an

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Jelita sungguh mamanyer najla tu kemain kiut miut tau...auntie cubit pipi boleh dak

Jue @ atanayuiman said...

bestnyaa photoshoot kat sana. rasa mcm nak ke sana jer buat photoshoot gaks.. hehe

attyfir said...

anak ngn ummi sama comey ..

Yanti Isa said...

ini budak tersangat lah comei .. geram tengok

el said...

sllu ngan suar hijau dia tu hahaha
mmg fevret uols kan
iols pun suka tgk uols pkai suar tu hehehe

cantik gambar ni!!!!!

Gieyana said...

El

Kebetulan time amik gmbr pkai seluar ni..time pkai outfit lain x teringin lk nk bgmbaq..ekrke