"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, May 30, 2014

Baby and Kids Fair, D Piazza Mall Penang

Assalamualaikum...

Orang yg ada anak kecik ni pantang dgr fairs semua nih! Cfm terjah! Aku nak g weekend ni x dpt psl on travel! Yeayhh x sabariahnyaa! Bsok sesudah subuh aku gerak convoi dgn kawan hubby!

Haa td aku terjah fair ni! Dr opis jem lak psl hujan kan! Aku nk beli botol susu utk Najlaa! Si kenit tu ko bagi ler botol susu jenis apa...semua dia belasah! Avent, medela, pigeon and terbaru Tommee Tippee semua aku ada! Now aku nk guna TT ni jer! So aku gagahkan g beli TT yg 9oz tu! So dua botol $45! Of coz ler kaler pink! Ngeh3...

G ler terjah uols buat yg stay area utara ni! Berbaloi2..:)

Those yg nk beli carseat n stroller kt sini mmg berbaloi! Ferrari Najlaa aku beli kt sini ler last year!



6 comments:

Rizziela said...

bestnya.. 2 btl RM45 murahla kan :D

EIKA said...

esok baru nak terjah sini :)

Chekgu Azrine said...

murahla TT tu...sangattttttttt

el said...

nasib uols update pasal bb fair ni gie oiii lau x mayb iols terlepas nak beli brg baby..smlm iols dah terjah pas balik keje..xbeli baju bajan pun..just beli breast pum ngan aksesori jek n nursing pad..dah setel dah bab tu hehe

::NureeN:: said...

aku terlepas la nih... ayooooo

Siti Fatimah said...

kalau aku pi ni mau melayang $$$