"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, May 8, 2014

Semua MERAH..

Apsal thn ni minat merah yer? Ermmmm...:p

13 comments:

lieyalatif said...

merah ang ang namenye ni gie...pakai merah byk ong woooo heheheeheh

syawalsimpsons said...

mmg nampak merah dolu kat gambo ni haa

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

weh...baju hg ni..
mmg sekali cardigan kan?
larik tajuk ak tnya...hahaha

kn ak penah ckp kt hg..ak ada
bj sm cm hg gk...dress belang2 tu
ak punya sekali cardigan biru gk la..
mcm sbiji sejebon je ha..kahh!

lama dk hg tggu jumpa doc kt LWE?
ak sll bw Irfan jumpa dr cheang tu..dia ada wktu mlm..dr tan mmg best depa kata...

Nad MamaZN said...

baru lah menyerlah :)
merah ang ang haha

Chekgu Azrine said...

Thun ni tema raya kami meraj

lovelywa said...

pakai kaler ape pun, mak giemah tetap chantekkk..gituhh!! heheh

My Aisy said...

menyerlah kemerahan itu...skirt belang2 tu santek la...

::NureeN:: said...

aku pon suka merah, menyerlah

Gieyana said...

Zura iwan

X weh..sleeveles. Kena mix n match dgn cardigan. Sejibon kaler jer kot beb..ekeke..nnt outing leh boria! :p

Aq Doc Tan Eng Guan. Mmg baik sgt doc ni! Dia akan amik anak kita n belai2.. Nnt aku nk inject pneumococcal kt sini insyaAllah..:)

el said...

tipuuuuu hahaha mana ada semua merah tu tu ada kelabu ada biru hahaha
ni baju uols yg belang merah hitam tu kan..iii loikeee..uols slim bolehlah pakai npk lawo..lau iols pakai cam nangka busuk kahkahkahkahhh

Falsya said...

Santekkkkk..aiii is very the like merah..nmpk menyerlah gituwww..;))))

Liza Razak said...

saya pun pernah kena demam merah ni...habis semua benda nak beli warna merah...hehe

Aty_Fared said...

aku suka merah gak... :)