"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, June 6, 2014

Crazy sale!

Andaikata aku punya wang juta2...phewww!

Hari ni start mega sale..tangan ni rasa gatai jer nk membeli! Ikutkn hati mcm2 aku nk beli tp kena ukur kemampuan poket..dulu mmg best aku membeli but now aku kena pikir masa depan anak2..
Klau beli pon, semua brg anak2 tp aku aim nk rewards diri sendir dgn beg. Smlm dh khatam dh mall tp x bkenan.

X per laa, slow2 kan...mn tau ada yg bkenan n worth buying! X nak ler membazir psl aku kalau pkai beg mmg satu tu jer...jrg nk tukar2...

Mn tau nnt aku ada duit byk aku leh beli byk..ekekeke

Aku suka gak cuci mata dkt mothercare ni! Cute brg2 baby...& now aim nk g C&K ni..nak beli beg..nak beli beg!

Smlm aku usha braun buffel after 40% less beg tu dpt $600+..klau aku kayaaaa...! Ekekeke 

16 comments:

Nad MamaZN said...

kalau kak gie kayaaaa...
belikan 1 utk sayaaaa...
cewah mcm pantun plak hehe

syawalsimpsons said...

wahhh ada sale la...best2

fazilzura said...

mmg aku pun soping sume brg anak2 jew..

::NureeN:: said...

bab ni mmg kena pandai membaget kan...
tu pasal aku mls nk terjah...
bior laki aku ja beli seprizekan aku hhihiiii

Chekgu Azrine said...

tula tuh..
kat sini padini sales giler babas..uhuk..

Gieyana said...

Nad

Haha..bkn tkat satu beg nad...sekedai Kak G borong utk Nad...ekeke

Gieyana said...

Syawalsimpsons

Ohhh...nangis psl duit x der...ekeke

Gieyana said...

Fazilzura

Ha'ahhh kann...sm mcm aku..huk huk...

Gieyana said...

Nureen

Kann kann...aku sek bek kad bank dkt laki...idak habis...rs mcm2 nk beli tp ku tahan nafsuku jebat..ekekek

Gieyana said...

Azrine

Waaa....jiwa meronta2 tgk sale sana sini kannn...wohooo!

Aty_Fared said...

yer lah..aku pon selalu feeling2 kalau lah dalam bank aku aku 7-8 kosong kat belakang nombor tu kaaaann.. hahaha

el said...

G..kat H&M ada sales x?:)

Gieyana said...

El

Aku br p H&M rabu ritu..da mark down utk summer&spring..tp kt 1st avenue cm x byk choice..cer hg usha paragon mall..:)

mummy_ayu said...

lama tak jengah sini..
emm...kalau aku kaya,...memang best!!

SyaNa said...

sejak2 benti keje ni jarang dah nyusun tapak kat mall
susah nk soping bwk iman.. dia plak xmo dok nursery dah.. huhu

Siti Fatimah said...

tu la, kalau kita kaya, kita akan meng kayakan peniaga peniaga tu pulak... hihihi