"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, June 11, 2014

Pembelian marshmallow halal secara online

Assalamualaikum...

Nak kongsikan dkt uols kot2 ler nk beli mashmallow halal utk birthday party ker utk goodies ker..

Ritu aku beli mashmallow ni utk goodies wedding adik ipar. Survey dkt byk tpt mmg mahal. Dkt kedai kat sini 100gm dah 6.99. So kalau sekilo dah 69+.

Aku beli dkt Mashmallowamana ni. www.marshmallowamana.com.

Tp aku suggest uols buat arrangement awal ler psl akan expect a bit delay in emailing response. Uols leh terjah fb dorang gak. Mmg puas hati order sebab cepat sgt smpai. Within 2 days lepas payment buat dh smpai. So ada mcm2 jenis mashmallow yg korang leh pilih.
Sekilo $25 jer. InsyaAllah aku planning nk order lg nnt..

Aku kasi tumb up psl siap dorang ka photocopy halal cert dlm mashmallow ni lg! Since aku suka berurusan guna wasaap. Aku just book guna wasap dkt dorang jer! So korang leh ler usha2 kt web dorang yer!

Nyumm nyumm!

14 comments:

Nad MamaZN said...

owh menarik ni..tq kak gie!

psst, yg sticker tu ok x? dah sampai sblm majlis?

Gieyana said...

Nad

Sama2.huwaaa! Stiker tu x elok..allignment sumer lari..x cung2 berada kt tpt dier...mmg x berbaloi..:(

Falsya said...

haaaaa, ade pun yg marshmallow yg xwas2 nak makan..dh lama sgt tingin sebenarnye..

Aty_Fared said...

waahh thanks sharing bende2 macam ni..aku suka...

Chekgu Azrine said...

Menarik ni..inshaAllah blh terjah web dia nti

*∽ IZAN ∽* said...

sedappnyaaaa.. teringat2 kekenyalan dan kemanisannnyaaaa.. nyummmm

ibuhebat said...

dah try terjah web tu tak boleh la.. server not found.

mummy_ayu said...

tq for sharing..nak gak try la...sbb Ayu ngan anak2 memang suka makan marshmallow..yum yum.

Gieyana said...

Ibuhebat

Opsss..typo error lah..cuba google marshmallow amana. Cfm jumpa web nyer..nk link ke web dier guna phone nix dpt lak..:(

LYAfrina said...

tq for sharing

skarang nk beli apa2 pon kna hati2.. bkn semua barang y halal tu halal sebenarnya kan...

lieyalatif said...

nice sharing gie...lieya ade kawan nak buat besdey ni...laju2 bagi entry gie kat die...mane tau die berminat kan.....leh buat mashmallow fountain coklat...

Eyriqazz GTO said...

Nice..boleh la belikan utk anak-anak camni...

Siti Fatimah said...

sib baik dan keluarga kecik aku ni bukan peminat mashmallow kalau idak.. hehehehe...


halalan toyiba tu yang penting kan.

ibuhebat said...

okie. tq! :)