"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, September 22, 2014

Nureen...

Tamat cuti persekolah seminggu...

Kemain seronok Nureen berada di kg..
Pertama kali sebenarnya berenggang sgn dia. 
Aku jd sedikit kemaruk rindu!
Ikutkn hati mmg x nak dia dok kg..
Since dia yg beria2 sgt nk dok umah mak long. So terpaksa ler!

Dia ckp a bit borink psl ummi n Najlaa x der! Hari2 wasap guna phone mak long..ekeke

Mlm sabtu tu ms aku balik amik, sanggup dia tunggu...aku pon x sabar2 nk g amik dier actually!
Rindu! :p


Hari ni dh start sekolah! Excited psl abah hadiahkn kasut sekolah baru! Kasut yg ada dh dua psg dia hilangkan kt sekolah agama. Sepasang tu, sebelah tercicir. And yg lg sepasang tu tertinggal kt pentas! Keesokkannya g tgk tinggal sebelah jer! X kan nk pkai kasut kawin kan! Anak oh anak! 

3 comments:

Nad MamaZN said...

nureen dah semakin besar! ;)
macam2 cerita dia ek, comel!

fazilzura said...

mmg rs sunyi semcm oooooooooooo..

wakakakk nureen2 cmner leh ilang kasut tu ..sibbai dpt kasut baru

LYAfrina said...

nureen kata,, kampung best sebab ramai kawan..

tp kita ni la..sunyi je bila tiba2 xdekan..