"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, September 10, 2014

Wordless Wednesday | 1tahun..,

Smlm kena sengat sket dr puan misi..:)

9 comments:

Nad MamaZN said...

sengat sket jaa kan najlaa? hehe...
tak nangis kan? hehe

Fiza Rahman said...

Dah setahun? Kejap jer erk.

el said...

sengat2 terus lena kan najlaaa..ekekeke

Siti Fatimah said...

Tahniah...dah setahun budak kecik ni. Ala ciannya dah kena sengat. Tak.pa...sikit je kan.

mamaarifakeem said...

Sekejap saja kan sudah setahun... :-) big girl already..hii

Chekgu Azrine said...

alahai kesian..nangis x

happy birthday la sayang!!

lieyalatif said...

kejap jek dah setahun.... tak buat besdey party ke gie heheeheh...

Gieyana said...

Lieya

A'ahh..kejap jer kn..buat majlis bc doa n yassin instead of besday party..:)

lieyalatif said...

aduh dpt upah le tu dah setahun...cian busyuk2 najlaa....

najlaa buat ape kat langsir tu...nak yak2 ke heheheeh...dulu anak lieya kalo nak berak suke sorok kat langsir....